<br />Električna vozila i obnovljiva energija - Početna<br /> Električna vozila i obnovljiva energija

 
 FAQFAQ   PretražnikPretražnik   ČlanstvoČlanstvo   Korisničke grupeKorisničke grupe   RegistracijaRegistracija 
 ProfilProfil   Privatne porukePrivatne poruke   LoginLogin 

Pitanje o varenju aluminija

 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu    
Električna vozila i obnovljiva energija - Početna
-> Samogradnja električnih bicikla
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Grana



Pridružen/a: 02. 06. 2015.
Postovi: 130
Lokacija: Zmijavci

PostPostano: 3.2.2019. ned. 13:57    Naslov: Pitanje o varenju aluminija Citirajte i odgovorite

Vezano je za ebike pa sam ovdje postavio pitanje...
Ima li itko volje napisati kako najjednostavnije variti aluminijske profile, da li je itko od vas eksperimentirao sa durafix-om?
Sa mini autogenim aparatom bez problema "zavarim" manje komadiće aluminija ali na većim komadima mi fali temperature...je li glupa ideja pokušati nabaviti veliki brener pa s njim iskušat sreću? Koliko je dugotrajan uopće taj lem/zavar? Sve što bi uredno pripremio i zavario bude mnogo čvršće na mjestu zavara nego okolo...
Autogeni je neki hobi iz bauhausa i nije mi se baš oke pokazao...prijatelj što vari auspuhe sa normalnim aparatom vari apsolutno sve, doduše ima više iskustva nego ja godina...
Maštao sam i o tig aparatu al najjeftiniji ac tig bez rucki i boce, da ima sve postavke za aluminij, kosta oko 10000kn a to mi je daleko iznad hobi budžeta...
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gec



Pridružen/a: 27. 12. 2007.
Postovi: 1347
Lokacija: Zagreb - zapad

PostPostano: 30.4.2019. uto. 21:23    Naslov: Citirajte i odgovorite

Aluminij je jako zaguljen za zavarivanje iz više razloga te ga nije moguće kvalitetno zavariti bez TIG ili MIG aparata pod zaštitom Argona. Oba aparata moraju raditi u pulsnom modu i što je vrlo bitno dodatni materijal mora biti potpuno identičnog sastava kao i materijal koji se zavaruje. Kod debljih materijala je potrebno predgrijavanje brenerom i postupno hlađenje kako zavar nebi pukao kod hlađenja....uglavnom nimalo jednostavno i bezazleno. Mi u radioni imamo stvarno kvalitetnih aparata ali malo je majstora koji mogu kvalitetno zavariti aluminij, potrebno je jako precizno podesiti više parametara i imati puno iskustva da možeš garantirati za posao.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu    
Električna vozila i obnovljiva energija - Početna
-> Samogradnja električnih bicikla
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
HR (Cro) by Ančica Sečan
home