Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Luka TEMA
|
Postano: 13.1.2012. pet. 14:20 Naslov: TEMA d.o.o. - Pula |
|
|
Pozdrav društvo!
Vidim da se na forumu spominje firma TEMA iz Pule,
pa sam odlučio i službeno predstaviti ovdje firmu i ponuditi vam našu pomoć i suradnju oko vaših projekata.
Ukratko, TEMA se bavi razvojem i proizvodnjom elektro motora i generatora sa permanentnim magnetima.
Aplikacije motora su brojne, ali najviše se orijentiramo na elektro propulziju brodova i automobila.
Komercijalno najrazvikaniji projekt u kojem sudjelujemo je Dok-Ing XD u kojemu su naši motori,
ali sa Dok-ingom radimo i na puno zahtjevnijim projektima kao strojevima za razminiranje i gašenje požara.
Ja sam inženjerac u firmi pa me slobodno kontaktirajte ako imate pitanja.
www.tema.hr |
|
[Vrh] |
|
|
m2
Pridružen/a: 11. 06. 2008. Postovi: 1442 Lokacija: 45° 22' 18.28" N 14° 20' 41.42" E
|
Postano: 13.1.2012. pet. 18:26 Naslov: Re: Elektro Motori |
|
|
Luka TEMA je napisao/la: | Pozdrav društvo!
pa sam odlučio i službeno predstaviti ovdje firmu i ponuditi vam našu pomoć i suradnju oko vaših projekata.
Ukratko, TEMA se bavi razvojem i proizvodnjom elektro motora i generatora sa permanentnim magnetima.
Aplikacije motora su brojne, ali najviše se orijentiramo na elektro propulziju brodova i automobila.
Komercijalno najrazvikaniji projekt u kojem sudjelujemo je Dok-Ing XD u kojemu su naši motori,
ali sa Dok-ingom radimo i na puno zahtjevnijim projektima kao strojevima za razminiranje i gašenje požara.
Ja sam inženjerac u firmi pa me slobodno kontaktirajte ako imate pitanja.
www.tema.hr |
Koliko je komplicirano (kunelića) napraviti elektroniku za napajanje AC motora istovremeno sa baterija, više generatora na pedale i možda PN modula.
http://www.nauticraft.com/?page=escapade&s=2&s2=2 |
|
[Vrh] |
|
|
daps 1
|
Postano: 13.1.2012. pet. 21:00 Naslov: |
|
|