TEMA d.o.o. - Pula
TEMA d.o.o. - Pula
Pozdrav društvo!
Vidim da se na forumu spominje firma TEMA iz Pule,
pa sam odlučio i službeno predstaviti ovdje firmu i ponuditi vam našu pomoć i suradnju oko vaših projekata.
Ukratko, TEMA se bavi razvojem i proizvodnjom elektro motora i generatora sa permanentnim magnetima.
Aplikacije motora su brojne, ali najviše se orijentiramo na elektro propulziju brodova i automobila.
Komercijalno najrazvikaniji projekt u kojem sudjelujemo je Dok-Ing XD u kojemu su naši motori,
ali sa Dok-ingom radimo i na puno zahtjevnijim projektima kao strojevima za razminiranje i gašenje požara.
Ja sam inženjerac u firmi pa me slobodno kontaktirajte ako imate pitanja.
www.tema.hr
pa sam odlučio i službeno predstaviti ovdje firmu i ponuditi vam našu pomoć i suradnju oko vaših projekata.
Ukratko, TEMA se bavi razvojem i proizvodnjom elektro motora i generatora sa permanentnim magnetima.
Aplikacije motora su brojne, ali najviše se orijentiramo na elektro propulziju brodova i automobila.
Komercijalno najrazvikaniji projekt u kojem sudjelujemo je Dok-Ing XD u kojemu su naši motori,
ali sa Dok-ingom radimo i na puno zahtjevnijim projektima kao strojevima za razminiranje i gašenje požara.
www.tema.hr
Re: Elektro Motori
Koliko je komplicirano (kunelića) napraviti elektroniku za napajanje AC motora istovremeno sa baterija, više generatora na pedale i možda PN modula.Luka TEMA je napisao/la:Pozdrav društvo!
www.tema.hr
http://www.nauticraft.com/?page=escapade&s=2&s2=2
Zaboravio sam napomenuti da su naši motori i generatori raspona snaga od 10KW do 1000KW. U ovoj aplikaciji se radi o puno manjim snagama (< 1KW). A i trenutno ne proizvodimo svoju upravljačku elektroniku.m2 je napisao/la: Koliko je komplicirano (kunelića) napraviti elektroniku za napajanje AC motora istovremeno sa baterija, više generatora na pedale i možda PN modula.